- Γιατί δεν λαμβάνω τα ενημερωτικά email για αιτήσεις υποψηφίων;
- Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και οι ρυθμίσεις ασφαλείας της εταιρείας σου μπορεί να τα μπλοκάρουν. Παρακαλούμε ζήτησε από τους συναδέλφους σου στο τμήμα IT να 'επιτρέψουν' το email domain 'http://workablemail.com'.
- Λαμβάνω ένα σφάλμα 'Forbidden' ενώ προσπαθώ να αποκτήσω πρόσβαση στο λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω;
-
Μπορεί να είσαι συνδεδεμένος σε έναν άλλο λογαριασμό/συνεδρία ενός προϊόντος Workable με (άλλο) email.
- Κάνε κλικ εδώ για να αποσυνδεθείς από όλους τους λογαριασμούς Workable.
- Στη συνέχεια, συνδέσου πάλι- αν κάνεις ξανά κλικ στον τελευταίο σύνδεσμο που έλαβες, θα χρειαστεί να ζητήσεις νέο σύνδεσμο, όπως περιγράφηκε προηγουμένως.
- Λαμβάνω ένα σφάλμα 'Too many requests' ενώ προσπαθώ να αποκτήσω πρόσβαση στο λογαριασμό μου. Τι μπορώ να κάνω;
-
Το σφάλμα 'Too many requests' εμφανίζεται συνήθως όταν το πρόγραμμα περιήγησής σου δεν επιτρέπει τα third-party cookies. Ενεργοποίησε τα third-party cookies στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησής σου ακολουθώντας τις οδηγίες για το πρόγραμμα περιήγησής σου:
- Ο σύνδεσμος σύνδεσης λήγει συνεχώς και δεν μπορώ να συνδεθώ. Τι μπορώ να κάνω;
-
Ο λόγος που ένας σύνδεσμος σύνδεσης μπορεί να εμφανίζεται ως ληγμένος είναι επειδή:
- Έχει χρησιμοποιηθεί, οπότε πρέπει να ζητήσεις ένα νέο.
- Το τείχος προστασίας του παρόχου του email της εταιρείας σου μπορεί να λήγει τους συνδέσμους πριν κάνεις κλικ σε αυτούς για λόγους ασφαλείας (πιθανότατα για τους χρήστες της Microsoft).